slide1

Recomanda

prietenelor tale

slide2

Elibereaza energia

din interior

Descarca Ghidul Pilates

Pilates pe scurt

Pilates, este una dintre cele mai moderne si mai eficiente metode de remodelare a corpului, inventate pentru tine si pentru noi. Pilates are si scopul de a ajuta corpul in refacerea post-traumatica. In exercitiile Pilates se tine cont de echilibru, siguranta, ritmicitatea proprie fiecarui corp si ne ajuta sa ne mentinem in forma intr-un mod sigur.

  • Creaza putere fara masa musculara in exces

    In Pilates discutam despre muschi alungiti si supli, care sa-si faca bine treaba in functie de nevoile vietii reale.  Vorbim despre un corp tonifiat, plin de fermitate, dar in acelasi timp suplu si intins. Se utilizeaza frecvent contractiile musculare excentrice.

  • Scadere in greutate

    Pentru o pierdere rapida in greutate, este recomandat Pilates Aerobic impreuna cu componenta de tonifiere din Pilates.

  • Imbunatateste postura

    O postura corecta reflecta un aliniament bun, sprijinit de un centru puternic, si este acea pozitie din care te poti misca liber, fara tensiuni inutile.

  • Dezvolta un centru al corpului puternic in profunzime

    Muscii profunzi ai abdomenului, ai spatelui si cei ai planseului pelvian, sunt cei care formeaza zona centrala sau „centrul puterii”, pe care ne bazam sa sustina un spate puternic si suplu.

  • Creste flexibilitatea

    O varietate de exercitii prin care muschii se alungesc si se intind in mod gradual si sigur, alaturi de cresterea mobilitatii articulare, sunt incluse in Pilates.

  • Dezvolta legatura corp-minte

    Cele 6 principii ale Pilates-ului sunt: centrare, concentrare, control, precizie, respiratie si curgere, si sunt concepte cheie utilizate pentru a integra corpul si mintea.

Pilates este pentru toata lumea, chiar si pentru cele mai ocupate mame.

Noutati din blog

Aboneaza-te la newsletterul nostru pentru a primi gratuit Ghidul Pilates.